Broes before hoes

Jag är sämst. Det var jättemysigt när lillkillen kom hit i torsdags. När man är inomhus och sådär tänker jag inte alls på längdskillnaden. Jag märker den inte ens, tänker bara på hur bra han är på alla möjliga sätt och vis. Doh!
I somras när jag och Jenni var i Alanya berättade en turkisk kille för oss att det var turkkillars grej att se till tjejens behov först och sedan sina egna. Det verkar vara sant. Igår var jag helt knäpp och tänkte jättemycket på honom men det gick tillbaka på kvällen...
Jag, Jossan och Jenni samlades alla hemma hos  mig och förade och hade trevligt. Planen var att vi skulle gå ut men vi kunde inte bestämma oss för var. Jennis somethingsomething hörde av sig och frågade om vi ville komma till hans kompis. Vi körde på det.
Det var jättetrevligt. Jag har träffat den här kompisen förut, fast det var på den tiden då M fortfarande var min drömman men jag minns att jag reagerade på hans snygghet. Det gjorde jag den här gången också. Mums I tell you.
Han gjorde anspelningar och närmanden, men icke!Vi låg nämligen alla i hans säng och pratade.  Konstig att göra grejer i samma säng som de där andra tre. Han ville sen följa med mig hem. Den gubben gick dock inte heller. Tror inte Jossan skulle vara bekväm med det då hon skulle sova hos mig. Broes before hoes=P
Hoppas dock jag träffar honom igen...

Snart ska jag iväg till jobbet=( Menmen, behöver bara stå ut fyra timmar och sen är det dags att svänga mina lurviga med Jenni och några bekanta...

//Helen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0