Sammanfattning av senaste dagarna

Kommer ni ihåg att jag sist jag skrev nämnde en viss "mumsiga mannen"?
Han tyckte tydligen att jag också var mumsig. Han kom på besök i lördagsnatt efter att jag varit på studio54 med Jenni, Ida och hennes vän Cecilia.
Hur kommer det sig att man låter det gå nästan en hel månad utan att ens tänka på män för att sedan pyssla runt  med två olika snubbar under samma vecka? Det känns lite konstigt. Menmen.
Det roliga är att de verkligen är varandras motsatser. Iaf utseendemässigt. Den ena är jättekort och allmänt liten och den andra är jättelång och allmänt musklig.
Igår hade jag en jättemysig dag. När mumsiga mannen, låt oss kalla honom R gått gjorde jag julkort, tittade på julkalendern och drack o´boy. Mys.
Efter det åkte jag hem till föräldrarna och bakade pepparkakor med mamma och övningskörde med pappa. Mysmys. När middagen var avklarad åkte vi och plockade upp svågern och systeryster och styrde kosan hem till mig där vi hade adventsmys. Mysmysmys.
Idag tog jag en morgonfika med Jossan på vetekatten. Det var också lite mys. Jag ääälskar att mysa. 


//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0