En helt vanlig lördag innan jobbet

Igår var jag och Jossan än en gång på debaser medis. Det funkar verkligen det där stället. Vi måste dock lära oss att komma dit innan klockan tio, då det är gratis innan det och hundra kronors inträde efter.
Vi dansade loss ett bra tag på egen hand men hittade sedan Arvid, D, Adde, Antonoch deras ekipage i folkmassan.
När de stängde promenerade jag och Jossan genom stan, fasade över Ds lite ofina, burdusa sms och åt sen filmjölk i mitt kök.

Idag har hela dagen gått åt till att inte riktigt göra någonting fast samtidigt ändå inte riktigt göra ingenting heller. Vi tittade på Design Simon & Thomas innan Jossan åkte, sen köpte jag frimärken, har diskat lite och städat lite....Mycket lite...För lite.
Sambon har kommit hem och TVn funkar som den ska nu. En tipptopp dag med andra ord. ♥

Snart ska jag iväg till jobbet. Ser inte riktigt fram emot det. Skulle vara skönt att bara vara ledig. Kunna sitta och häcka tills det var dags att träffa Maria&Janos, Jenni&Mhersan och R.
Jobbigt att det blev någon jäkla trippeldejt av det hela. Två par och så jag och R. Ingen press liksom. Hade varit en sak om vi skulle sitta hemma hos någon och typ titta på film men nu ska vi ut och ta en öl. Det här känns lite som en jobbig social situation. får se hur det artar sig...

//Helen

Kommentarer
Postat av: Loppan

Mwihi lägg upp bilder från igår!:D

2009-12-19 @ 20:40:23
Postat av: Helen

I'm on it! Fick lite bråttom där innan jobbet bara...Hoppas citronpajen var smaskens!

2009-12-20 @ 02:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0