Förberedelser

Längtar till imorgon! Älskar julen och allt mys. Det ska visserligen börja mysas redan ikväll men det är ju imorgon stora mysarSM börjar. Ikväll blir det väl mer mysförberedelser som gäller: klä granen, baka julgodis osv. Kunde inte hålla mig med förberedelserna, jag var tvungen att pynta något. Dock var jag för lat för att göra något riktigt konstruktivt såsom att städa. Istället målade jag naglarna och fastän jag lovade mig själv förra julen att inte vara så klyschig iår så blev de juligt knallröda. Typiskt.

Nu- jobb.

//Helen

Kommentarer
Postat av: JenU ★

Julen är ju sjukt mysig =)

Hoppas att din dag blir bra =)

2009-12-23 @ 08:35:28
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0