I got burned, so to speak

Jag kände mig som en mysig husmor för en stund sen. Jag tänkte "go with the flow" och började städa, diska och baka muffins, allt på en och samma gång.
Och här sitter jag nu med tolv brända (och antagligen oätbara) muffins och ett halvstädat hem. Menmen, man kanske inte kan säga att jag storstädat men att jag kommit så långt som jag ändå gjort med all den här bråten är i sig ganska stort.
Jävla muffins. Visst att jag kanske gick ifrån receptet lite men vafan, jag hade visioner. Världens smaskigaste äppelmuffins skulle det bli, inte sådär torra och jävliga som de brukar bli...doh!
Jag får experimentera lite mer imorgon när jag köpt mer mjöl.

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0