Ickekommunikation

Ett vanligt fenomen när man har att göra med män (som man inte har någon närmare relation med än att man boinkar) är ickekommunikation. Jag hatar det. Istället för att bara skit i att höra av sig kan man väl uttrycka något av de alternativ som de innebär. Smsa tillbaka ett litet "pallade inte ses, vi får ta det någon annan gång." Eller "jag pallar inte ses alls mer." Eller vad som helst liksom. Hur jäkla svårt kan det vara? Det skulle vara skönt att veta liksom, så jag vet hur jag ska förhålla mig liksom. Detta handlar såklart om R. Har bestämt mig för att skita i honom om han inte hör av sig. Palla jaga någon bara för att boinka. Det finns fler fiskar i havet. Fler bär i skogen. Osvosv. 

Btw gick julklappshoppingen som en dans. Har lite kompleterande inköp att göra imorgon dock. Menmen. Hade en mysig fika med sambon på ett konditori i midsommarkransen.
  Nu sitter jag hemma hos systeryster och myser. Vi har ätit sushi och spelat spel. Myyys.

//Helen
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0