Jahapp, här sitter jag

Sitter och väntar på comhem mannen som ska installera rätt antennmottagare här i kärleksnästet. Tyvärr ska han komma någon gång mellan åtta och tolv, så, jaa, här sitter jag och väntar.
Tänkte passa på att plugga lite när jag ändå är låst fram till tolv...eller när han nu kommer.



Från i lördags. Något med min blick skrämmer mig, kan det vara att den påminner lite om Carola Häggkvists månne?

 

 



En paus i all dans.



Den enda bilden jag tog igår på myset. Känns som en relativt omysig grej att trycka upp en kamera med världens starkaste blixt i någons ansikte. Systeryster hade inte bara bakat pepparkakor utan även saffranskrans och smarriga, någotsånär nyttiga julgodisar. Mums=)


//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0