Nu är goda råd dyra

Okej. Hur ska jag lösa det här?
Mini-mannen vill ses imorgon. Jag kan inte imorgon, ska sova hos mamma och pappa och börjar tidigt dagen efter. Jag sa kanske på torsdag. Hur ska jag krångla mig ur det här om han visar sig vara på då?
Det känns jättedumt det här. Jag dissade ju honom efter vår lilla thing för lite mer än en månad sen och sa att vi inte skulle ses mer. Varför i helskotta sa jag då i lördags att vi kanske kunde ses igen? Visst var han betydligt charmigare men det var ju ändå lite som att skjuta sig själv i foten. Kanske kan träffa honom (eftersom vi sagt att vi skulle ses igen) och sen dissa honom efter det? men shit vilket svin han kommer tycka att jag är då....eh, rättelse: shit vilket svin jag kommer vara då.


//Helen

Kommentarer
Postat av: Olivia

Man ska alltid säga nej från början och inte låta sig charmas. Där har du ett visdomsråd a la Olivia. Haha...

2009-12-02 @ 00:18:45
URL: http://oliviablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0