Nu snöar det på riktigt!

Snö, snö, snö så långt ögat kan nå. Underbart! Tyvärr börjdae det snöa redan när jag och pappa var ute och övningskörde. När jag var på en läskig relativt snirklig 70väg i tumba. Där borde de verkligen ha allra högst 50. Inte helt ok. Det var...intressant, spännande och gastkramande, men det gick bra.

Igår var det julbord och bowling med jobbet. Lika kul att se människor i nya sammanhang varje gång man gör det. Vi började med julbord och bowling på ballbreaker och tog sedan en taxi till Olssons skor. Jäkligt trevlig bar med jäkligt bra musik. I slutet av kvällen var det bara jag och Olivia och två av våra lite äldre manliga kollegor kvar och samtalet blev sjukt intressant. Hihi, jag vet så mycket nu som jag inte riktigt vet om jag egentligen vill veta. 
  Kvällens negg var iaf R dissade mitt "Hej! vill du ligga?"-sms. Tydligen hade han somnat vid tio. svårt att tro på det, menmen.
   Han var hos mig i torsdags kväll och vi satt och pratade i flera timmar och sen la vi oss och sov. Han försökte förklara att han var intresserad av mig som person... Lite oroande.

Idag var jag på konstgalleri med sambon och hennes pojkvän, sedan fikade vi på Tösse. Jättemysigt!

Ikväll ska jag ut med Jossan, vi ska dansa loss på debaser medis är det tänkt.

Bråttom!

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0