"Oj, jag somnade..." Eller?

Kan ju börja med den spännande nyheten att det inte blev någon konstig social situation. Varför?
En viss R dök inte upp. Det sista jag hörde ifrån honom var vid femtiden då han bekräftade kvällens planer. Han tyckte de lät bra och han skulle höra av sig om han blev sen. Efter det- inte ett ljud. Intressant att få en förklaring på det här. Hehe.
Menmen, ingen större katastrof. Hade ändå jätteroligt med Jenni&Mhershan och Maria&Janne. Först satt vi på Fenix på götgatan och sedan gick vi till Högbergs och tokdansade till barndomens musik såsom barbie girl m.m. Helt klart lyckad kväll!

Appropå lyckade kvällar så har jag fått bakläxa av en viss party-pal (Undrar vem...inte Jossan va? Nejdå. Inte.) Dags för några bilder från igår(Fredag)!





Jag                           Jossan


JagochJossan


JagochJossan


Adde,Davidochjag(kvävd)


AddesochAntons "djupa bild" som de kallade den


Det var det. Over and out.

//Helen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0