Sömn är bara ett minne blott

Igår var jag och Jossan som sagt och partajade på debaser medis. Det var riktigt trevligt. De summerade klubbåret så det var en massa olika Djs från olika klubbar som spelade. Skönt att musiken var så ombytlig. Hela kvällen blev liksom inte förstörd för att det var en dålig Dj, det var bara att vänta en halvtimme så kom nästa. Det där konceptet borde standardiseras.
Efter partajandet med Jossan åkte jag hem för att sussa. Fick dock sällis av R. Han är lite personlighetsförändrad. I början var jag nästan lite rädd för honom. No more. Det var så mysigt så.
Måste faktiskt sägas att det är en ganska mysig start på dagen med en stor kramig karl i sängen. Dock inte världens mest effektiva. Kom aningens sent till brunchen med flickorna..sorry about that!
Ojoj, måste springa nu, annars kommer jag försent till adventsmyset hos systeryster!

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0