Zombie

Okej. Jag vet att jag egentligen inte ska klaga eftersom det finns många som börjar jobba mycket tidigare än vad jag gör.
Men alltså. Jag hatar verkligen att börja jobba när det är mörkt och att sluta jobba när det är mörkt. Det är deppigt. Nu är jag inne på min andra dag av mörkerpass och känner mig redan som en zombie i huvudet.
Hur ska det gå imorgon då? Får gå och lägga mig riktigt, riktigt tidigt ikväll och hoppas på att jag inte kör ihjäl mig och pappa efter jobbet imorgon.
Hade tänkt ringa antingen R eller lillkillen för en liten rendez-vous imorgonkväll men jag tror ingen tjänar på det. Skippar nog den grejen. Eller ja, vi får väl se...
Längtar iaf tills på söndag. Då ska jag och tjejerna hitta på något mysigt på dagen och sen ska jag hem till mamma och pappa för advenstmys eller till systeryster för någon form av adventsmingel...We'll see.

Nix, hopp iväg på mig, nu väntar nya spännande äventyr på matglädjen!

P.s ska träffa sambon idag. Det jääättelängesen. Det ska bli mysigt! D.s

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0