Anchor

Var ute med Malin igår. Första gången på riktigt länge och bästa kvällen på riktigt länge.
Först var vi hemma hos mig och satt och pratade och drack lite och efter det åkte vi in till Anchor. Där festade vi lite med Turbonegro. Ett gäng jäkligt glada män. Självklart var det två snubbar där. Förstår inte hur de alltid lyckas hitta oss. Menmen. Denna gången var det lite av en hit. Iaf för mig Jag....CJ satt och pratade väldigt länge och visade sig vara världens trevligaste människa(nästan iaf) och en av världens roligaste.
Malin och jag hade redan bestämt oss för att vi inte pallade efterfest eftersom det bara betyder en sak och vi var inte riktigt up for it. 
Istället bytte jag och CJs nummer. Utan att ens ha pussats. Känns bra. Skönt. Får dock se om han hör av sig...Har lite svårt att lita på folk these days.

Idag ska jag på magdansen och sedan är det dinner and a movie (in reverse) med tjejerna.


//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0