Baby steps

Jag pluggar igen. Äntligen. Har haft en jättekonstig period när det bara har tagit stopp. i början av den satte jag mig framför mina böcker och stirrade på dem eller in i väggen i någon timme och sedan la jag undan dem. Efter en vecka slutade jag ta fram dem helt och hållet. Men så hände det. Igår vaknade jag och kände ett sug. Jag tog fram mina böcker och började skriva på hemtentan. Det var så skönt. Jag vet inte om det kommer gå hela vägen men nu har jag åtminstone slagit in på den på riktigt. Ah.

Till Olivia: Jag är väldigt ledsen för denna fredag. Jag såg verkligen fram emot att käka och bowla med jobbet men jag bytte pass med Lillie för att kunna skriva lite på hemtentan på morgonen och sedan lämna in den under dagen Anledningen till att jag inte sluter upp efter jobbet är att Mathildas vän ska ha födelsedagsfest som jag varit bjuden på jag vet inte hur länge. Kruxet var bara att han ändrade dag från lördag till fredag och det var där planerna ändrades. Hoppas iaf att du och resten av jobbet har jätteroligt. Varför skulle ni inte liksom? 

//Helen

 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Varför vi inte skulle ha jätteroligt? Haha var ska jag börja... Jaja de blir väl Olivia Helen och Thomas i morgon kväll i alla fall va? Inte banga det också väl...?

2009-02-18 @ 00:00:10
URL: http://oliviablom.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag tror iaf att det kommer vara kul. Känns faktiskt skitkasst att missa...menmen ikväll är jag lätt på vår lilla "menage a trois" (jag vet att jag inte kan stava på franska!) PoK

2009-02-18 @ 11:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0