Bokrea och russinmys

Idag var jag, mamma och Mari och kollade på bokrean. Den var verkligen inte imponerande. Menmen.
  Efter bokrean tog jag och systeryster en fika. Mysigt med lite "catching up" har inte setts ensamma på typ två veckor, så det var väldigt trevligt. Tänker tvinga henne att hänga med mig oftare, det är ju hennes plikt som storasyster=)
  Efter fikan var det universitet som gällde. Hade en extrainlagd(skapade jag just ett ord?) föreläsning om jeans. Innan föreläsningen passade jag på att sitta och plugga lite i biblioteket och plocka i mig ett paket russin. 

Ja, jag vet. Jag är en tant precis som Malin och Jennis bror brukar säga. Men det är mysigt och just nu trivs jag med det. 

//Helen



 Mitt fynd från bokrean




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0