Here we go again

Idag hade jag tänkt gå på stan och ta en second hand-shoppingrunda. Istället råkade jag titta i mina skolpapper och insåg att nästa hemtenta läggs upp på nätet nästa Tisdag. Därav ingen shopping utöver en bok jag behöver till tentan. Bound to please, 300 sidor om viktorianska korsetter. Jag kan iaf inte gnälla över tråkig kurslitteratur. 
    Har insett att detta är det största skälet till att man ska göra tentorna vid första tillfället. Nu stressade jag så mycket över omtentan att jag helt glömde bort den kommande. 
                                                                                                   
      

                                                                                                                            


Back to work!

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0