Hm, this is weird

Jag sitter hemma hos mamma och pappa, har varit här en stund och lånat tvättmaskinen, ska antagligen stanna över middagen också, kanske till och med över natten, jobbigt att åka hela vägen på kvällen...
  Iaf Så loggade jag in här på bloggen och hittar inte gårdagens blogg. Mycket weird, jag är helt säker på att jag skrev en igår nämligen men nu finns den inte, varken som utkast eller publicerad...hmhmhm...Jaja.
  Det ungefärliga innehållet i den var iaf att Ö var hos mig i tisdagskväll och lagade hur god middag som helst. Sen la vi oss på sängen och sen bestämde vi att han skulle sova där. Resten kanske ni kan gissa själva? Jobbigt det där med stor kille, liten tjej. Skapar vissa svårigheter... Hm,anyway.
 
Idag var jag på konstakademin och hälsade på A:s pappa. Eller ja, mitt egentliga ärende var att jag skulle hämta ett par skridskor som har varit hemma hos A i år och dar men jag satt iaf kvar och pratade en stund. Det var väldigt myisgt, har saknat honom något enormt.
  Efter det fick jag ett ryck och smsade A och sa att vi borde ses och utbyta skvaller. Jag tror att det kanske skulle vara trevligt fastän jag en längre tid intalat mig själv och andra att jag inte vill ha något med honom att göra. Vi får se.

Nu ska jag börja med omtentan. I god tid den här gången och bara hoppas på att jag kan återskapa lite av mitt forna engagemang inför pluggandet. Hur svårt ska det vara egentligen?

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0