Spelkula

Igår bjöd jag och Mathilda in till spelkula. Inte helt oväntat var det inte jättemånga som var pepp på att åka kommunalt i femhundra år.
   Menmen, det var ändå en väldigt trevlig skara här. Och jag tyckte iaf att det var en jättetrevlig kväll med TP och alkohol. Jag stormtrivdes iaf.

Idag ska jag iväg på magdansen och sedan hem till mamma och pappa och äta middag och titta på melodifestivalen. Alltså kommer jag ha en riktigt lugn men härlig helg. 

↑07:43 ↓16:21 (Solens upp- och nedgång)

//Helen

Kommentarer
Postat av: Olivia

Det var väldigt vilken uppslutning det var kring mellon i år! Vad är det som händer med folk? :)

2009-02-07 @ 12:00:01
URL: http://oliviablom.blogg.se/
Postat av: Helen

Ingen aning faktiskt, känner inte riktigt igen mig...:)

2009-02-08 @ 19:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0