Update: Ett dygn utan sömn

Kunde inte sova igår när jag skrev sist. Istället ringde jag mamma vid halv sju och pratade en stund. Sen satte jag mig och skrev klart tentan, direkt ur huvudet. Skickade in den vid elva. Tyvärr kunde jag inte somna då heller, låg lite i dvala en timme och drömde om fågelkvitter.
   Hur som helst så blev det ingen sömn under hela dagen igår och jag mådde som en bajs. Så istället för att åka på fest hos Mathildas vän konstnären efter jobbet fick jag skjuts hem till mamma och pappa, blev istoppad lite mat och sov där. Malin och jag hann dricka en kopp te också. 
   Nu ska jag snart iväg på magdansen. Jag har en känsla av att det var något mer jag skulle göra idag, men jag minns faktiskt inte. Är fortfarande trött. Kanske kan möta upp Malin i stan för ännu en kopp te?

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0