Upptäcktsfärd och ny tvångstanke

Var ute på upptäcktsfärd idag. Inte så hiskeligt mycket att upptäcka dock. Menmen, skönt to know my way around liksom.

Min nya tvångstanke är inte jättefarlig. Det är inget läskigt jag är besatt av att göra, inte alls. Däremot måste,måste jag kolla när solen går upp och ned. 
  Jag längtar tills den knappt går ned alls. När kvällarna och nätterna smälter ihop med morgonen och man förhoppningsvis är ledig från jobbet och sitter och snackar skit med malin på balkongen, eller sitter i en park med systern och äter sushi eller är på Jennis land med tjejerna. Jag vill ha sommar God damn it!
   Menmen. Det dröjer ju ett tag. Fram till dess får jag helt enkelt glädjas över de små sakerna, att solen ändå är uppe några minuter längre imorgon än vad den var idag tex.

Stockholm07:5316:12



//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0