Damn I wish I was a lesbian...

...and that you were too,
so I could fall in love with you


Har spenderat dagen i lägenheten med sambon. Den underbara sambon.
   Vid fem-tiden åkte jag till släkten i fittja och fick sedan skjuts till slussen där jag, hör och häpna träffade Ö. Inte av en slump utan planerat. Vi gick till bishop arms och sedan till Patrick's bar. Hade en riktigt trevlig kväll med honom, han kändes lite annorlunda, lite mer...jag vet inte. Busig? Han var iaf jättesöt. Dock har den fysiska delen gått tillbaka till ruta ett, menmen. Det kommer väl snart tillbaka hoppas jag. Har faktiskt saknat honom.
   Imorgon ska jag hem till D. Han bjöd in mig redan igår men eftersom klockan var över ett och jag just kommit hem från lägenheten kände jag mig inte riktigt manad. Har glömt mitt skärp där tydligen, han sa att han kunde bjuda på middag när jag ändå var där. Vi får se hur det utvecklar sig. Det blir nog en ganska najs efterrätt om jag inte känner honom helt fel.

//Helen


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan vara en underbar sambo.

2009-01-06 @ 22:41:43
Postat av: mathilda

du kan vara en underbar sambo.

2009-01-06 @ 22:41:56
URL: http://dalberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0