För din och för min men inte för kärleks skull

Lång dag igår. Bra dag.
  Det började med jobbet, som det ju så ofta gör nuförtiden. Efter jobbet bar det av till Odenplan där Mathildas extremt begåvade vänner hade filmvisning och spelning. Det var en dokumentärfilm som Mathildas vän Jonatan Lauritzen gjort, som handlar om en av hennes andra vänner Jocke Svensson. Väldigt fin och gripande film.
   Efter spelningen och filmvisningen åkte jag till gamla stan och Medusa där några trevliga typer(bl.a Maria och Pau) redan var i full färd med att fira Lindas födelsedag. Det var en ganska lugn men trevlig kväll.
   D slöt upp lite senare och följde med mig hem när det var så dags. Där kom iaf den trevliga reprisen från nyår. Kan inte sluta trycka på vilket vinnande koncept det där är. Att känna varandra, lita på varandra och ha skitbra sex utan att behöva känna sig förpliktigad på något sätt. Han vet att jag inte kommer ringa dagen efter och jag vet att inte han kommer ringa dagen efter, inga känslor mer än vänskapliga heller. Framförallt det är vinnande.

//Helen


Nu lite finkultur till mina kära läsare:

 
Trailer till filmen


 Ännu en trailer till filmen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kravlöst sex FTW!

2009-02-01 @ 15:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0