Hemtenta/omtenta?

Nu är det inte lång tid kvar tills hemtentan ska vara inne, det är på måndag. Jag jobbar idag, på fredag och på söndag.  
   Jag har kommit till ett moget beslut och det är att jag ska försöka och om det inte går ska jag helt enkelt plugga vidare i väntan på omtentan. Nu har jag av någon anledning lika mycket energi som en gammal pensionär och jag orkar inte stressa över det här. Punkt slut.

Ikväll ska vi fira lilla Arvid som fyller år. Hoppas att det blir kul. Och någonstans långt inne hoppas jag väl att D kommer. En upprepning på nyårsafton/dagen skulle inte vara helt fel. Well, well we'll see about that... 

Nu ska jag läsa lite spännande Georg Simmel, artikeln fashion ur The american journal of sociology från 1957.


//Helen


Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha jag läser också om Simmel! Det spelar tydligen ingen roll vad man pluggar. Man får läsa om samma gubbar i alla fall...

2009-01-14 @ 14:06:31
URL: http://oliviablom.blogg.se/
Postat av: Helen

Haha, vad roligt. Vilket område läser du om? Jag hann inte så mycket med han artikel om mode. Verkar han vettig?

2009-01-15 @ 03:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0