Jag vill, jag vill, jag vill

Det kliar i fingrarna på mig. Jag har just fått lön och jag vill införskaffa kläder och skor, helst i mängder! 
  Det kommer dock inte hända. Har just betalat kåravgiften, magdansen och lagt undan pengar till månadens hyra och mobilräkning. Inte mycket kvar att hurra för. Jag ska nog iaf tillåta mig själv att köpa något. Ett plagg. Något genomtänkt. Något jag behöver. Nästa månad tror jag iaf att det blir ett par converse. Eller kanske nästnästa, lär ju vara lite väl kallt för dem i februari...antagligen i mars också...doh!
  Nu när jag läser om konsumtionsteorier inser jag verkligen att jag är snärjd. Jag stämmer in på de där jäkla teorierna till 100%. Å andra sidan vantrivs jag inte, jag älskar, älskar, älskar mina kläder och skor. Kan inte hjälpa det. 

Imorgon är det först jobbet och sedan myskväll med tjejerna hos Olivia, ska bli skönt att bli uppdaterad om skvaller mm. Samt se diverse(två) nytillkomna tatueringar.

//Helen

 

Kommentarer
Postat av: I

Längtar :)

2009-01-16 @ 14:51:44
URL: http://iaintfrontin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0