Palla en kitchig rubrik

Det är mycket just nu. Känns inte som att jag hinner med riktigt. Konstig grej att det händer massa saker och man pysslar med en massa men reflekterar inte riktigt över det som sker. Man gör det som behöver göras, vilket är en hel del och sen orkar man knappt tänka på det. Måste hinna ifatt snart.

I helgen har det varit massa pyssel med lägenheten. Det har till och med kommit så långt att en flytt i helgen inte känns helt omöjlig. Stort tack till min kollektivistiska och hjälpsamma familj, Arvid och Mathildas vän Jocke.
  Måste börja packa. Måste plugga, både till kommande tenta och kommande omtenta, då jag gav upp mina fåfänga försök att hinna klart till idag.

Mamma fyllde år idag. Presentshopping med systeryster. Mysig middag och tårtkalas med familjen.

/Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0