Retro

Försökte plugga idag. Gick sådär, energi som en pensionär var det ju... Åkte sedan till jobbet. Skitkul dag. Verkligen.
  Efter jobbet började dock det roliga. Det blev dags att fira Arvid. Mötte upp Maria och gick till Retro på rådmansgatan där de andra födelsedagsfirarna redan var.
  Härligt att träffa några av grabbarna. Fastän jag måste säga att de flesta var lite loja...Menmen, man kan väl inte alltid vara på topp antar jag.
  D var där men det var inte tillstymmelsen till upprepning från nyår. Vi pratade knappt med varandra och han gick tidigt eftersom han skulle upp och jobba tidigt.
  Jag och Maria gick sen och satte oss på falafelkungen och hade ett långt samtal om det mesta. Dåtid, nutid, framtid. Känns som att jag vann mer på det än vad jag skulle gjort om jag följt med D hem. Det kommer andra tillfällen och det finns andra rockpojkar.

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0