Home sweet home

Har just vaknat för första gången i mitt nya, fina hem. Det är helt fantastiskt här, jag kan inte tänka mig att det skulle ha kunnat bli finare.
  Tyvärr får jag inte njuta särskillt länge då jag ska till jobbet.

Helgen har varit as good as it gets. 
  Fredagkvällen kom igång på Värmdö, där Magdas vän Jossan hade fest. Jag och Malin var bara där i någon timme och sedan åkte vi in till stan. Vi var på humöret vi bara blir på tillsammans. 122 var målet. Satt och hängde där ett tag men bestämde oss för att spendera sista ute-timman på Harrys.
  Ett bra beslut. Där råkade vi stöta på två pojkar. På det där sättet man alltid stöter på just två pojkar. Efterfest så klart. Lite festande, mycket annat, på toan, i badkaret och sängen. Härliga natt. Norrländska kommer vara mer uppskattat hos mig framöver.
  När han somnade klockan sju var det dags för mig att åka hem. Kom hem runt halv nio och fick sova två timmar innan det var dags att börja flytta.
  Klockan tre inatt ringde det från ett okänt nummer. I wonder who...

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0