Tre rätter och två klänningar (Something about you baby that makes me want to give it to you)

Underbar kväll igår.
Alla var lagom fulla och glada och alla var jättefina.
Trerätters, smällare och fyrverkerier vid tolvslaget och sedan skön rock till halv fem någon gång. Jag var dock frånvarande en stor del av kvällens senare hälft. Hängde mycket på balkongen och i Arvids pappas arbetsrum med en viss D. När det var dags för hemgång gick jag och D hem till honom och ehrm...återupplevde svunna tider, to put it nice. Oroade mig lite över hur det skulle bli idag. Men allt var back to normal. Vi tittade lite på family guy och åt godis till frukost innan jag åkte hem. Det är skönt med D han är nog den enda jag känner som det skulle funka med.

Nyårslöften:
-Oroa mig mindre över onödiga saker
-Jobba på att bli modigare


//Helen

P.s Jag vill be om ursäkt till er som skickade söta nyårssms igår. Som ni vet är jag en riktig slarva och hade ingen aning om var min mobil var fören imorse. Sorry! D.s

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha VA?! Vad säger du människa? Detta var spännande... :)

2009-01-01 @ 19:56:49
URL: http://oliviablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0