De små sakerna

I ♥ U


Hade en viss favoritman skrivit med loops i min frukosttallrik igår. Det är verkligen en perfekt sak att vakna till.  


P.s
 Hade en jättefin kajakhelg med sagda favoritman, vi hade sex i en glänta, vi badade, vi grillade, matade andbebisar och satt och myste vid en lägereld. Underbart!
  Igår var jag i skogen och plockade blåbär och kantareller. Fikade sedan med flickorna. Gjorde blåbärsmuffins till mig och M när jag kom hem.
 Förresten är de magiska orden sagda nu.
D.s


//Helen 


Kommentarer
Postat av: Bettan

Åh, va fint det låter! Verkar gå bra med favoritmannen :)

2009-07-30 @ 12:57:42
Postat av: Ivana

Låter ju hur mysigt som helst :)

2009-09-02 @ 18:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0