Glädjerus

Wie! Är det inte en perfekt dag gott folk? Ibland är man bara så oförskämt nöjd med tillvaron. Jag kan verkligen inte låta bli just nu. Allt känns perfekt, Jag är kär,  jag har en massa saker att se fram emot och fucking finally är det sol!

Saker att se fram emot (i kronologisk ordning):
- Second hand- shopping (om bara en liten stund)
- Picknick-mysa med tjejerna i gröngräset imorgon, som jag längtar! (synd bara att Ivana inte kan vara med, börja sakna henne riktigt mycket nu!)
- Träffa den där underbara mannen (imorgon!) 
- Alanya (om bara några veckor)
- Med största sannolikhet genusvetenskap (i höst)
- Börja övningsköra (även det i höst)
- Magdansen (Ännu en sak i höst)

Wie, wie, wie!

//Helen


Kommentarer
Postat av: Ivana

Åh va söt, saknar dig med!

2009-07-20 @ 10:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0