Kajakutflykt-09 (matchande overaller here we come!)

Jag och mannen, den underbara ni vet, den finaste som finns, ni vet, han.  hrm. Iaf, vi ska åka ut och kajaka i helgen. Vi ska paddla och paddla tills vi kommer till någon liten (helst öde) ö och sen ska vi kampa där. Det roliga är att jag hatar att sova i tält, med alla pinnar, läskiga ljud och framförallt ingen dusch eller toalett.
  Ändå var det här min idé, för tanken att få ha honom helt för mig själv under en hel helg övervinner allt det där. Tanken på att vi ska vara helt ensamma i två dagar är helt berusande. Err....hm, inte för att låta galen alltså...men...det är så..

Imorgon ska jag bruncha med brudarna, ska bli mysigt, måste bara komma på ett riktigt gosigt café. Hm....Ritorno? eller kanske Sten Sture? Eller om man kanske kunde hitta något nytt....det vore också trevligt.
  På kvällen ska jag sedan på bio med systeryster och mamma. Vi ska se filmen om Coco Chanels liv för Chanel, om man säger... Härliga dagar....

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0