Sista dagen i Turkiet

Är i Istanbul nu och åker hem imorgon. Har fått låna svågerns dator (tacka gud för ett vettigt tangentbord!) Tydligen är det full rulle hemma. Vet inte riktigt om jag känner riktigt för att komma hem till någon jäkla kalabalik. Särskillt eftersom det varit så mysigt härnere i år. Fikat och myst med väldigt stor del av  släkten, har dock inte alls kunnat bada så mycket som önskat (då det varit skitväder här medan det tydligen varit superväder därhemma. Suck.) Dessutom gjorde vi en riktigt rolig grej. Som fick mig att stundvis känna mig som Laura Croft och som stundvis fick mig att känna mig som ett skrämt barn. Vi klättrade upp för vattenfall. Nej, inte ett vattenfall, ungefär 25, visserligen små, men ändock!
En sak som faktiskt ska få hemkommandet att kännas skönt är att jag äntligen får träffa M igen. Har längtat grymt mycket efter honom, men precis som jag lovade Maria lät jag inte det förstöra resan. Men ändå, som jag längtat!

Sömn är vad som gäller nu.

//Helen


Kommentarer
Postat av: Phånin

varför jämt så många M i ditt liv ;)?

2009-07-05 @ 03:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0