I mitt huvud just nu:

-Plugg, plugg, plugg. Pluggade några timmar efter jobbet idag och ska plugga hela morgondagen och sen göra en utvärdering om det ens är någon idé att försöka lämna in tentan. Blev så lat helt plötsligt och började alldeles för sent.

-Massa jobbig post som måste ordnas upp. visste inte att man kunde fucka upp så mycket på så kort tid. Menmen, nu har vi iaf börjat lösa problemet. Erhm. Problemen.

-Tjejmilen. Jag och systeryster var ute och sprang igår och det var riktigt roligt. Jag kan ju inte säga att jag hade någon kondition what so ever menmen. Längtar till nästa runda.

-M är påväg hit eller han är det iaf om ett tag. Sist vi sågs var igår morse men det känns som evigheter sen. Längtar.

-På Lördag fyller lilla Olivia år. Vi hade tänkt picknick i gröngräset. Jag har hört att det ska regna. Plan B någon?

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0