Kalaskajutan

Hm. Ja. Jag har ju inte varit så på det här med att blogga på senaste tiden. Menmen here we go.

Hela veckan har varit jobb, jobb, jobb. Skitspännande va?
Igår var det iaf dags för helg, två dagars ledighet, ett inte alltför vanligt förekommande fenomen när man sålt sin själ till en matbutik. 
  Kvällen började på Nalen där jag mötte upp Jenni, hennes bror och hans vänner. Ett trevligt men kort besök. Sedan bar det av till Slussen där vi mötte upp Malin och sedan vidare till södermälarstrand för att göra ett besök på kalaskajutan.
  En av Jennis brors kompisars bror hade hyrt en båt och hade brakkalas. Skithärligt. Mycket dricka och dans och riktigt, riktigt trevligt sällskap. Utan några större skandaler. Fantastiskt.
  I kväll var jag hemma hos systeryster, vi åt middag, umgicks och tittade på Kung Fu Panda, en förstklassig rulle, helt klart! En härligt mysig kvälll.

På Torsdag kommer M, mannen från förra helgen som pluggar i Linköping hit. Ser fram emot det fastän jag inte riktigt vågar. Varför kan jag inte bara låta bli och tänka på det/honom fram till dess?

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0