Ingen "all-nighter" den här gången

Sitter med hemtentan och för en gångs skull innan tre-slaget natten innan den ska vara inlämnad kan jag faktiskt säga att jag snart är klar. Nu måste jag bara flumma lite om hur uniformer kan vara identitetsskapande(vilket ju är ganska uppenbart) och sedan skriva lite om hur det är meningen att man ska uppfatta uniformens profilkläder. Hehe.
  Jaja, jag blir ju lite orolig. För de andra hemtentorna jag haft har jag lämnat in efter en total ångestnatt utan sömn och de har ju gått bra. Förra fick jag faktist A på, inte för att jag känner att jag måste påpeka det eller så, eh nejdå...men iaf blir jag lite orolig över hur det ska gå när det mesta av den här tentan är skriven under klarsyn och utan stress. Jag jobbar ju faktiskt bättre med kniven mot strupen och varför ändra ett vinnande koncept?

Jaja, jag återkommer nog med en riktigt,riktigt spännande(inte) uppdatering.

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0