I'll be gentle

Nu har han åkt igen.
Hade glömt hur jobbigt det kan kännas att veta att man ska vara ifrån varandra en vecka.
  Hade också glömt hur det känns när man börjar lita på någon. Hur det känns att släppa in någon till det som verkligen är jag. Det är så skrämmande men känns så skönt på samma gång.
  Jag tycker det är skrämmande för att jag har gjort det förut och det har alltid slutat med att det på ett eller annat sätt gör ont. Jag vet vad som väntar. För honom är det nog skrämmande för att han inte vet vad som väntar.
  Inga egentliga kärleksförklaringar utan mer valpaktiga närmanden. Jag vet iaf att det kommer vara värre att göra honom ledsen än om han gör mig ledsen. Men som sagt. I'll be gentle.

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0