Det är en okänd karl i mitt badrum!

Har just nu besök av vaktis. Dock inte den gamla som jag bondade med när jag flyttade hit, då det var fel på ungefär allt som kunde vara det.
Snart kommer man alltså kunna tända inne på toan utan att slå jättehårt på knappen. Det blir najs.

Jag har fått min lön. Jag är så grymt sugen på att shoppa loss men jag fick verkligen skitlite den här gången och borde därför chilla lite på den fronten. Menmen, en duffeljacka och något slags boots får det bli iaf.
Borde göra en  budget denna månad för att undvika fler skulder hos mamma. Men det är sånt som händer när man inte kan prioritera bort varken mat, kläder eller party.
Dessutom får jag och Jenni besök från Tyskland i början av November. Då är det nog ganska bra att ha lite att röra sig med eftersom vi antagligen kommer hitta på en massa skojiga saker.

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0