Schweinegrippe efter en superb helg

Okej. Jag har varit lite off ett tag. Jag vet det, menmen...

Sen sist jag skrev har det inte hunnit hända jättemycket spännande. Jag har mest umgåtts med alla de fina vännerna. Vi har myst och fikat och festat järnet...
  Den här helgen började med middag+'förning' med Jossan och Jenni hemma hos mig. Vi tog oss sedan vidare till GK och dansade bort natten. 
I lördags åkte jag hem till Olivia efter jobbet och hängde löst med henne och Bettan. Efter ett tag fick vi sällskap av några snubbar som de känner och jag är extremt ytligt bekant med. Vi satt och hängde ett ganska bra tag, de var roliga. Särskilt en av dem. 
  Efter ett misslyckat försök att gå på Anchor (en person i ett sällskap om åtta var under 20!?) tog vi istället en lång iskall promenad och åt lite på donken. Vid det laget hade de flesta droppat av. Vi bestämde oss för att återgå till basen (Olivias extremt närbelägna hem). Tyvärr droppade även Bettson av när vi gick förbi tunnelbanan. 
  Sedan hade vi fyra återstående slumberparty hos Olivia. Jag fick dela bäddsoffa med "han som var särskillt rolig". Nu tänker säkert vissa av er "aha, Helen är singel igen och  har därmed redan påbörjat sitt lösaktiga singel-leverne" men ack så fel ni har. Vi låg bara bredvid varandra coh pratade (mest om zombie-filmer. Han om charmen och jag om varför jag inte tycker om dem). Olivia blev galen på oss efter ett tag...Jag förstår henne faktiskt. Särskilt eftersom karln i fråga verkligen inte kunde viska...
  Helgen avslutades på ett väldigt lugnt och harmoniskt sätt med middag hos turk-släkten och sedan övernattning hos mamma och pappa. 
   Idag är jag hemma och är sjukanmäld. Jag är snorig och hes och har feber. Med andra ord är jag en riktigt sexy bitch just nu...


//Helen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0