Uppesittarnatt

Omg, omg, vad trött jag är! Jag har varit vaken hela långa natten och sovit ett par timmar på morgonkvisten.
Kvällen började ganska tidigt på GK, med Jenni och Jossan, ni vet, standard. Standard, men jäkligt hög sådan!
Vi dansade och hade oss, gömde oss för "gamla bekanta" osv. Det var verkligen en jätterolig kväll.
Efter ett tag försvann Jossan med någon snubbe men kom tillbaka i tid till att Jenni tänkte gå hem. Jag, Jossan och snubben hängde ett tag och sen började jag hänga med en annan snubbe som jag haft lite random kontakt med under hela kvällen.
Han och jag stod och pratade mm. tills stängde och gick sedan till donken och satt där och pratade till även de stängde klockan fem och då kändes det väldigt naturligt för oss båda att jag följde med honom hem (runt hörnet bara.)
Vi låg och pratade och pussades hela, hela natten. Klockan nio bestämde vi oss för att sova lite. När han vaknade klockan tolv låg vi och pratade och pussades lite till. Jag stannade till klockan kvart över tre. Ungefär som en tolvtimmars-dejt med andra ord.
Nu börjar klockan bli lite väl mycket. Det är dags för mig att hoppa in i duschen och svida om till min pyttelilla tingeling-dräkt och dra iväg till bredäng. Halloween-fest hos Ivana är det alltså som gäller ikväll. Hoppas det blir skoj!

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0