Kul jävla helg

Vad i helvete?!

Förra gången jag gjorde högskoleprovet kändes det som att det inte tog många timmar alls. Jag har helt enkelt antagit att det inte kan ta hur lång tid som helst. Jag hade FEL.
"Du ska vara på plats klockan 08.20. Provet slutar 16.15". Det ÄR hur lång tid som helst. Jag kollade just på SL och jag kommer komma minst 10min försent till jobbet. Jävla skit.
08.20 - 21.30. Och sen utgång och ytterligare lite senare gå upp och jobba 11-16. Ibland känns livet riktigt jävla orättvist, samtidigt som jag vet att jag överreagerar och tycker alldeles för synd om mig själv pga det här så kan jag inte låta bli. Jag blir helt knäpp av sånt här. Min stress ska vara självvald annars kan den ta sig! Bah!

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0