Over and out

Bah!

En lååång helg har kommit till sitt slut. Det blev inget drink-drickande i kungsängen hos Vicke ikväll eftersom Jenni var sjuk. Menmen, man får väl hoppas att det kommer fler tillfällen.
Istället åkte jag hem till mamma och pappa efter jobbet och övningskörde. Jag är ganska duktig men ganska feg. Än så länge är det snabbaste jag kört 20km/h.
Shit vad jag hängt mycket med föräldrarna nu på sista tiden. Det har iofs varit riktigt mysigt, de är verkligen bäst. Imorgon ska jag efter jobbet, hör och häpna hänga med familjen. Vi ska mysa lite hemma hos systeryster.
Kommer att vara så skönt att umgås med dem (igen). De är som ett slags fristad från allt. Det är en väldigt skön känsla.
Det som också kommer vara en skön känsla kommer vara känslan som kommer av vetskapen att jag inte behöver gå till jobbet dagen efter. Längtar verkligen till imorgonkväll!

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0