Dessa kommer kännas svåra ett tag framöver

Dolce & Gabbana
Scones
Kajaker
Åkersberga, Täby, Linköping, Avesta
Låten 'Ambitions' med Donkeyboy
Ben & Jerry's
X antal olika filmer (slumdog millionaire, worlds fastest indian, wolverine, madagaskar, american psycho m.fl.)
Sallad som man köper på pizzeria
Fishermen's friend
Iphone
Låten 'Jag måste ringa Carina'
Mitt underbart goda jasminte
Den där parfymen, vilken den nu är
Min kamera, innehåller extremt farliga bilder från en extremt fin tid
Min fula sovskjorta
Den tomma platsen där tandborsten var
Att äta kokt ägg till frukost
Mitt "lås" till mitt rum (en säkerhetsnål)
TV programmet 'vem vet mest?'
Låten 'stad i ljus'
Humlegården
Magdansen
Låten 'leaving on a jetplane' med John Denver
Lastbilar
Bring (Gamla box ni vet)
TP
Dexter
Benke-shortsen
Baskrar
Uttrycken/smeknamnen: Din knäpp, bjässen, bufflis, Jan-Anders, älskling, pumpkin, Du alltså! 

Det här kan jag komma på på rak arm. Det kommer vara så mycket mer. 
Jag kommer sakna allt som varit 'du' och 'oss' för mig. Ingen mer bjässe för min del. Nu väntar singel-livets "glada" dagar...

//Helen

Kommit på i efterhand:
Fiskpinnar
Att klippa mig
Låten 'Chelsea Dagger'
"Kaktvål" (fast tvål) som inte lämnar någon fetthinna efter sig
Korridorsfester
Ölspel (Speciellt Roxanne)
Mitt "partyspel" 'bibeln'
Pastafjärilar
Roslagsbanan
Vitamin wells 'Vitamin Care'
Linköpingsdialekt
Långdistans tåg

And the list goes on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0