The blåslampa is on!

Okej. Det är inklämmningsdag för hemtentan jag tjatat om, deadline klockan 18.00.
Som ni vet har jag inte varit direkt... Disciplinirad i mitt pluggande inför den här tentan. Fast det känns ändå ganska lugnt. Nu har jag bara typ två rader att skriva på första frågan och eftersom min syster är en masterbrain och kan se samband i precis allt kommer nog nästa fråga också funka. Och sen, ja, sen är jag klar. Menmen, Jag ska inte ropa "hej!" innan jag är över bäcken. Det kan ju falla pladask.
Sitter på SU och pluggar och får snart sällis av Jenni. Tror att jag ska passa på att ta fikapaus då, jag blir en sån moffare när jag pluggar!

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0