Tidsoptimist


Ibland undrar man ju...Hur lyckades jag planera in allt det här? Glömde jag att dygnet bara har 24 timmar och en vecka bara sju dygn? Eller var det faktumet att jag har ett jobb som jag glömde ta med i min planering. Jag tror att det kan vara det sista alternativet som är boven i dramat.
Ser verkligen fram emot helgen, inte bara för att jag vet att jag ska göra en massa roligt utan också för att jag då vet att den snart är slut...Åh, jag hatar att  vara så negativ men när man jobbar onsdag, torsdag, lördag, söndag, måndag och dessutom har högeskoleprovet på lördag morgonen då kan iaf inte jag hjälpa att jag längtar till måndag kväll. Men, men, får försöka att fokusera på allt mys och skoj som ska bli i helgen också. Måste, måste försöka bli lika optimistisk i allt som

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0