Vilka män...

Jag och Jossan var på Norra brunn ikväll. Det var galet bra. Fredrik Lindström och Soran Ismail var det som....eh...."stand-up-ade". (Okej, är lite för trött för att det ska bli helt korrekt när jag skriver.) De var iaf helt fantastiska båda två. Så extremt roligt. Jag skulle ju lätt kunna tänka mig att gifta mig med Soran Ismail...vilken kille alltså. Dessutom blev jag positivt överraskad av Fredrik Lindström, jag kommer ihåg att jag älskade hans serie om dialekter som gick när man var liten, men större koll än så hade jag inte riktigt på honom. Han är helt klart en kick-ass komiker också. (Precis som Soran!...eh...hehe, okej, lite förälskad då kanske.)
Jag och Jossan var duktiga och drack bara te. Jag för min del gjorde nämligen min alkoholprofil för någon dag sedan och den har försämrats avsevärt sedan jag blev singel.
Den börjar faktiskt påminna lite om Ms och alla som kommer ihåg annledningen till varför vi gjorde slut förstår väl att det inte är en positiv utveckling. Å andra sidan kanske jag överdrev lite när man skulle fylla i den genomsnittliga alkoholkonsumtionen....menmen... Alla borde iaf göra den. Jag blev helt klart överraskad av min.

Jag är helt utmattad. Ehe, kan ju kanske ha att göra med att klockan är halv två??? Smart som jag var gick jag ju nämligen inte och la mig så fort jag kom hem utan satte mig och kollade på ett avsnitt av Design: Simon och Tomas, helt klart ett beroendeframkallande program...vilka män alltså...de också.

Nattinatti//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0