Busrusk

Sov hos mamma och pappa inatt. Jag har nämligen ett tvätt-mission här, medan de är i Turkiet ska jag tvätta all min tvätt i deras maskin. det kanske tar ett tag och blir ganska mycket att konka på (har glömt att boka tvättstugan jag vet inte hur länge!) fast det kommer det vara värt.
  Imorse tänkte jag gå upp riktigt tidigt och åka till högdalen och simma. Saken är den att det i morse var en massa moln och shit på himlen så jag kunde inte gå upp. Min kropp är fortfarande inställd på att den inte behöver vakna fören solen gått upp och skiner järnet. Jobbigt att behöva ställa om sig till det här busrusket!
   Vad tror ni om att försöka hitta ett par söta och framför allt vattentäta ballerinaskor idag? Fast först simma.

//Helen

P.s
Älskar verkligen att vara ledig på veckodagar, det känns så lyxigt och glammigt!
D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0