Happy brithday to me

Vet ni hur jag spenderar min födelsedag? Jag sitter på Uni och skriver hemtenta. Inte så glammigt.
  Menmen, igår hade jag och flickorna drinkkväll hemma hos mig och kombinerade firandet av min och Marias födelsedagar. Det var jätteroligt och smått oanständigt (vet dock inte om det kan ha något att göra med Marias monster-Margaritas i början av kvällen...?).
  Vi fick en snilleblixt vid halv ett att vi skulle åka in till stan och typ gå på Harrys men när vi missade tunnelbanan och insåg att vi skulle komma in till stan vid tvåsnåret gav i upp den idén och alla åkte hem till sig istället. Eller, till en början iaf. Jennis nya boyfriend skulle nämligen hämta henne vid solna centrum(där vi var alltså) med sin kompis, de erbjöd sig att skjutsa mig och såklart tackade jag ja.
  Det slutade iaf med att vi fyra satt hemma hos mig och drack te fram till morgonkvisten. Det var riktigt mysigt. Nu är jag ju iofs aningens trött men det var det värt. 
  Imorse gick jag upp klockan åtta (och har därmed snittat ungefär fyra timmars sömn i natt) för att hinna baka björnbärsmuffins med vit choklad-överdrag på. Ikväll kommer nämligen mamma, pappa, Systeryster och kanske svågern på födelsedagsmiddag och fika hos mig. Det kommer bli så mysigt! 

Måste dock hinna skriva mer på hemtentan nu så att jag hinner baka chokladtårta när jag kommer hem!

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0