It works!

Okej, nu sitter jag och skriver på min alldeles egna dator. Svågern har tagit väl hand om den (bytt hårddisk osv) och nu mår den bra igen. Måste snart åka till jobbet men jag tänkte iaf göra en kort uppdatering eftersom det känns som att det kommer bli lite tid nu ett par dagar framöver.

I helgen var jag i Uppsala på korridorsfest med pensionärstema hos Ms syster. Det var roligt, lite weird med gamlingar som kör ölspelet och står och fyllestrular mot en vägg dock.
  Den här veckan har jag jobbat, pluggat, hälsat på mamma och pappa och fikade med Arvid igår. Vi var på bagelstreet vid st. eriksplan. Om i tycker om bagels kan jag rekommendera det starkt om inte bör ni inte ens gå dit. Efter fikan åkte jag till uni och pluggade med systeryster. Kvällen avslutades med föreläsning och seminarium. Älskar den där kursen!

Just det, glömde ju säga varför det skulle bli stressigt och ni håller väl på att gå under av nyfikenhet?? No?
  Iaf. Idag jobbar jag ju som sagt och sedan ska jag kanske träffa Jenni, annars ska jag shoppa förberedelser inför Ms födelsedagspresent. Imorgon ska jag träffa Jossan, shoppa födelsedagspresent, sedan ska jag på handledarkurs med pappa, systeryster och svågern, efter det ska jag försöka hinna till magdansen och sedan drar jag till Linköping. Eftersom mannen fyller år men inte kommer hit till stockholm tyckte vi det verkade bra om ajg åkte ner till honom. Jag kommer vara borta till på Söndag. Lite nervös inför att träffa hans vänner. De verkar vara lite galna... menmen. Det blir nog najs.

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0