Blodbad i köket

Det var första gången på magdansen för den här terminen idag. Eller egentligen inte men för mig var det det eftersom jag förra veckan var på en handledarutbildning (övningskörningsshit ni vet), fyra timmar av (nästan bara) värdelöst babbel. Inte helt ok.
   Den här terminen ska vi dansa en stil som heter Baladi. Den verkar ganska rolig men ganska svår...det blir najs.
    Innan jag åkte hemifrån blev det lite bråttom. Jag kokade rödbetor som jag tänkte äta, vilket jag så klart inte hann med (det blev knäckemacka istället). Iaf så lät jag dem ligga kvar i kastrullen med vatten och allt och nu, tre timmar senare när jg hällde ut vattnet var jag inte helt säker på vad som skulle ligga i botten på kastrullen egentligen. Ett gäng fingrar eller några skivor rödbetor. Det såg verkligen ut som om kastrullen var fylld med blod.

Nu ska jag festa på rödbetor med keso och titta på true blood.

//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0