Mitt-i-veckan-mys

Har en av mina härliga lediga dagar.
  Vaknade och gick ut och "joggade" Jag gick helt klart mest (motivationen är som bortblåst nu när tjejmilen är över och det är kallt). Sen gjorde jag den smaskigaste frukosten ever- jordgubbar med mjölk, kokt ägg, hård ostmacka och en stor kopp te, som jag avnjöt medan jag tittade på sista avsnittet av trueblood (säsong 1).
  Hann dessutom med att plugga lite matte (inför högskoleprovet, jag är verkligen inte ett matematiskt geni så det behövs).
  Om en liten stund ska jag träffa Jossan och promenera runt lite i staden och sedan träffa Jenni och hitta på något kul.

Förresten, igår var jag och Jossan på Norra Brunn och tittade på stand up. Anré Wicktsröm och Özz Nüjen. Vilka killar alltså.


//Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0